DOMÁCÍ ÚKOLY
úterý 7.5.
ČJ: DNES jsme psali opis. děti mají práci ve školním sešitě a ohodnocenou.
Úkol z literatury: str. 96 Staroměstský orloj, str. 97-99 O pánech a kmánech - zkuste si zodpovědět otázky pod texty (pokud nebudou děti znát význam některých slov, zadají si slovo do internetové jazykové příručky a hledají zkratku- modře označenou - SSČ = Slovník spisovné češtiny - zde kliknou a vyskočí jim odpověď)
MLUVNICE - klikněte zde: pády, pádové otázky, urči pád
M: UČ str. 151/16 do sešitu M 2 + list s vybarvovačkou donesou Ema a Matěj Nešpor!!!
pondělí 6.5.
Připomínám ČTENÍ. Někteří žáci stále nejeví známky nějakého zlepšení a jejich tempo je opravdu pomalé. Dnes jsem jim doporučovala, aby si četli nahlas, ať se pěkně slyší a uvědomují si více ten mluvený projev.
Básničky celkem zvládali :-) To jsem moc ráda. Upozorňovala jsem pouze na drobnosti, přeřeknutí, intonaci (pokud mají v textu ?) a hlavně tempo (Mluví moc rychle, aby to řekli co nejrychleji.)
pátek 3.5.
čtvrtek 2. 5.
úterý 30.4.
dokončit doplňování ve školním sešitě (Cvičení na slovní druhy a vzory podstatných jmen si měli žáci vlepit do školního sešitu.)
pondělí 29. 4.
M: UČ str. 122/19 do sešitu M 2
ČJ: čítanka str. 93 - 95: Dva Janové (úkol je na 5.5.2024) Žáci dostanou 6. 5. 2024 lísteček s otázkami, které se budou vztahovat k textu. Je tedy nutné, aby znali obsah ukázky :-)
pátek 26. 4.
čtvrtek 25.4.
M: Testíky 1 str. 31/3, 4, OPRAVA PROVĚRKY ZE STŘEDY!! DONES SEŠIT DO ŠKOLY!!!
středa 24.4.
M: Testíky 1 str. 25/3, 4
ČJ: VE ŠKOLNÍM SEŠITĚ DOPLNIT cv. 5 (Kdo chce, může si zkusit úkol napsat na čas. Ze zvědavosti :-) Pokud se zvládne udělat do 5-ti minut :-)
úterý 23.4.
pondělí 22.4.
pátek 19.4.
čtvrtek 18.4.
opakování na čtvrtletní práci (školní sešit + učebnice)- SLOVNÍ DRUHY,SLOVESA (druhy, tvary, časování, kategorie: osoba, číslo, čas),PODSTATNÁ JMÉNA (co označují, kategorie: pád, číslo, rod, vzory pouze u středního rodu), popis obrázku, doplňovačka),rozdíl mezi předponou a předložkou
ČJ: PRACOVNÍ LIST (vzor žena, str.10) - pomáhat si mohou pomocí str. 80 v učebnici, kde je vzor v čísle jednotném i množném skloňován - ÚKOL JE NA ČTVRTEK 19.4.2024
AJ: ve čtvrtek test na lekci 5 - slovíčka +
PŘ: Vyplň list vlepený do sešitu přírodovědy (na příští úterý) ANO - NE
pondělí 15.4.
čtvrtek 11.4.
M:
https://wordwall.net/cs/resource/27913796/matematika/slovn%c3%ad-%c3%balohy
středa 10.4.
M: UČ str. 112/12 do sešitu M
ČJ: Dodělat doma oznámení
VL: naučit se na písemku (určování století a záznam na časovou osu)
úterý 9.4.
M: UČ str. 112/11 (vyber 4 příklady + zkouška) do sešitu M2
AJ: slovíčka Unit5 - opak., pracovní sešit str. 26/6, učebnice str. 24 a 26 - ústně - DAD IS UNDER A TREE, HE IS READING...
pondělí 8.4.
AJ: OPAKOVAT SLOVÍČKA U 5, pracovní sešit str. 25/4, učebnice text str. 26 - číst + odpovědi na otázky - ústně
M: UČ str. 111/6 do sešitu M2
čtvrtek 4.4.
ČJ: str.77/cv. 5
PROSÍM, někteří neodevzdali písemku z minulého týdne:-( Zítra si to budu vysbírávat, tak ať to doma pohledají.
AJ: Unit5 slovíčka, pracovní sešit str. 26/5
M: Testíky 1 str. 24/1, 2, 3, v pondělí bude hodina matematiky i geometrie! Pravítka, funkční kružítko a ořezaná tužka č. 3 nebo pentelka s sebou!
VL: naučit se na písemnou práci nerostné suroviny a průmysl ČR (9. 4.)
úterý 2.4.
VE STŘEDU A VE ČTVRTEK BUDE GEOMETRIE!
středa 27.3.
ČJ:
OPRAVIT DIKTÁT přímo do sešitu diktátového
OPRAVIT PÍSEMKU NA PÁDY do školního sešitu
čítanka str. 84 - 86 O Svatoplukovi a jeho synech
Procvičování: pády
Podstatná jména: pády – Procvičování online – Umíme česky (umimecesky.cz)
Podstatná jména: pády (lehké) – online Pexeso (umimecesky.cz)
Podstatná jména: pády (střední) – online Pexeso (umimecesky.cz)
Podstatná jména: pády (těžké) – online Pexeso (umimecesky.cz)
Na té stejné stránce jsou další cvičení ROZŘAZOVAČKA, ROZBORY.
pondělí 25.3.
M: Testíky 1 str. 29/3, 4
pátek
vojvoda = vojevoda = u slovanských národů se tak označuje vojenský náčelník
suknice = zastarale sukně
improvizace = vytvořit něco bez přípravy, spatra
skandování = recitovat/říkat/ pronášet něco s důrazem na rytmus
imaginární = vymyšlený, neskutečný)
čtvrtek 21.3.
M: Testíky 1 str. 29/1, 2,
středa 20.3.
M: Testíky 1 str. 28/1, 2, oprava prověrky
úterý 19.3.
M: Testíky 1 str. 27/1, 2
pondělí 18.3.
ČJ: prosím znát pádové otázky (mají je napsané ve školním sešitě), někdo dnes neodevzdal slohovou práci na téma ŠKOLA V PŘÍRODĚ (KDO NEBYL, píše téma: Moje hory 2024)
M: UČ str. 102/12 do M2
Aj: piseň Our town - zkusit prečíst, slovíčka 4 lekce opakovat
čtvrtek
středa
Zítra píšeme diktát - řekla jsem dětem, že mohou procvičovat v učebnici str.62/cv. 2 a), b), c)
M: Testíky 1 str. 16/1, 2
pondělí
M: Testíky 2 str. 20/7, 8
čtvrtek
M: Testíky 2 str. 20/5 (na pondělí)
AJ: pracovní sešit str. 21/4, opakovat slovíčka 4. lekce, minitest úterý 5.3.
středa
PŘ: Dokonči obrázky a názvy trav do sešitu
úterý
M: Testíky 2 str. 1/1, 2, zítra prověrka na trojúhelník (trojúhelníková nerovnost, náčrtek, konstrukce a druh)
PROSÍM DONÉST HOTOVÉ PRACOVNÍ LISTY, BUDEME SI JE ZAKLÁDAT DO DESEK VE ŠKOLE.
PROCVIČUJTE DOMA PRAVOPIS VS - podívejte se znovu na PL přítomné tvary sloves + VS, dnes jsme to opravovali a bohužel tam bylo chyb :-(
Pokud tam mají děti nějaké chyby, musí slovo opsat buď vedle textu, nebo do školního sešitu.
AJ: opakovat slovíčka 4. lekce, pokyny GO STRAIGHT ON/PAST, TURN LEFT/RIGHT AT. Ústně uč. str 21 - zkoušet podle pokynů dojít na různá místa na mapě.
pátek
PRACOVNÍ LIST - SLOUPEČKY NA PŘÍTOMNÝ ČAS+VS, z druhé strany vybarvovačka na slovní druhy na pondělí 26.2.2024
čtvrtek
AJ: opakovat abecedu, pracovní sešit str.22/cv.7
středa
!DIKTÁT BUDEME PSÁT AŽ V PÁTEK! (Zítra jsem na školení v Jihlavě.)
G: Do geometrického sešitu narýsuj zadaný trojúhelník (zadání v sešitě): trojúhelníková nerovnost, náčrtek, konstrukce a druh trojúhelníka
úterý
pondělí
ODEVZDAT DÚ + NEZAPOMENOUT PL M: Matýskova geometrie str. 12/4 AJ: opakovat slovíčka MY TOWN + předložky PŘ: zítra testík na ekosystém pole
pátek
S žáky jsme se bavili o dopise, ale nemáme vše ještě zapsané, a proto není úkolem posílat někomu dopis (kdyby o tom někdo doma mluvil:-) Na to budou mít jinou příležitost.
čtvrtek
středa
PŘ: Opakování ekosystému pole (UČ str. 43) + sešit. Po jarních prázdninách 20. 2. opakovací testík.
úterý
M: Testíky 2 str. 22/3,4. Zítra prověrka.
VL: písemka VODSTVO v pátek 9. 2. 2024 (pojmenovat řeky, popsat řeku - pramen, přítok, ústí, soutok,...; ukázat řeky na mapě, rybník,. jezero, přehrada, úmoří)
pondělí
M: Testíky 2 str. 22/1, 2.
AJ: Lekce 4 - zopakovat předložky NEXT TO, BETWEEN, IN,..
V době plaveckého výcviku budeme mít v pondělí 2 hodiny matematiky, jedna hodina bude věnována geometrii. Sešit geometrie i Matýskovu geometrii budeme nechávat ve škole.
čtvrtek
středa
M: Testíky 2 str. 25/1, 2 a STR. 24/1, 2 PROCVIČUJ RÝSOVÁNÍ KRUŽNIC!!!!
úterý 30.1.2024
M: Testíky 2 str. 25/1, 2, PROCVIČUJ RÝSOVÁNÍ KRUŽNIC!!!!
pondělí 29.1.2024
(odevzdat 5.2.2024)
PŘIPOMÍNÁM NA ZÍTRA PRACOVNÍ LIST (PL) slovní druhy - cvičení 8,9,10
pátek
POZOR ZMĚNA! S DĚTMI JSEM SE DOMLUVILA na tom, že DIKTÁT budeme psát každý ČTVRTEK.
V pondělí míváme literaturu a někdy si uděláme dvouhodinovku sloh. V úterý a ve středu něco zopakujeme/probereme nového a ve čtvrtek budeme psát diktát/písemky.
čtvrtek
M: Testíky 2 - str. 18/5, 6
LITERATURA NA PONDĚLÍ 29.1.2024: číst texty na str.51 - 55 + pokuste se první ukázku stručně převyprávět (Tatínek není k zahození) a u druhého textu si po přečtení s dětmi promluvte o úkolu č. 1, 3 pod textem na str. 55. Prosím, ať texty klidně přečtou víckrát. S oběma úryvky budeme v pondělí pracovat.
PROSÍM zítra donést sešit do HV a malý zápisníček do ČaSP.
AJ: opakovat slovíčka 3. lekce - test pondělí 29.1., ústně rozhovory doktor-pacient- Příklad-: Hello, doctor. What's the matter? I've got a cold. Don't drink cold water.
středa 24.1.
M: Testíky 2 - str. 17/3, 4
úterý 23.1.
M: Testíky 2 - str. 17/1, 2
AJ: opakovat abecedu - hláskovat jméno, slovíčka 3. lekce
pondělí 22.1.
M: Testíky 2 - str. 14/3, 4 (zaokrouhlování)
ČJ: Napsat do domácího sešitu co nejvíce činností (sloves 5) a předmětů, osob, věcí (podstatných jmen 1). Stačí přehnout list v sešitě na polovinu a napsat to do dvou sloupečků. Slova by se měla vztahovat k zimě. (út 23.1.)
M: Učebnice str.66/ 6 do M2 + ZK
ČasP: Děti si měly obkreslit ruce na měkký papír A4. Do ruky, kterou píší, mají napsat svoje kladné vlastnosti. Do ruky, kterou nepíší, zkusit uvést nějaké ty záporné.
Možná to někomu dělalo problém, a tak bych Vás chtěla poprosit, zda byste si s dětmi o tom trochu popovídali. Snažte se je navést na ta pozitiva, oceňte je, pochvalte je - děti si možná tu chválu ani moc neuvědomují. Bylo by určitě super,¨ kdyby jich bylo více než těch negativních :-)
Kdo by chtěl malou inspiraci, koukněte na výčet vlastností zde: https://www.pozitivnisvet.cz/lidske-vlastnosti/</p>
(+ mají mít do školy časopis z Alberta, který jsem jim dala minulý týden)
úterý 16.1.
pondělí 15.1.
PŘIPOMÍNÁM ÚKOL, který byl zadán v pátek.
LITERATURA (úkol na příští pondělí 22.1.): Děti dostaly list se dvěma pohádkami, obě si přečtou. Ta, která se jim bude líbit víc, si vyberou na mluvní cvičení (Mohou si samy napsat stručně na papír, o čem pohádka je a naučit se zpaměti.)
Příští pondělí budeme číst na známky.
pátek 12.1.
čtvrtek 11.1.
M: Testíky str. 23/1, 2
středa 10.1.
G: Matýskova geometrie str. 17/4
úterý 9.1.
na čtvrtek 11.1.:
Vyplnit PL (malý formát A5 - je tam obrázek mikiny s kapucí)
učebnice str. 37/cv. 7 přečíst
učebnice str. 38/ cv. 9 Podle zadání: Pouze slovně odůvodnit pravopis a nahradit tučně vytištěné výrazy nějakými slovy podobného významu.
M: UČ str. 61/4 + zkoušky do sešitu M2
pondělí 8.1.
M: Testíky str. 21/7, 8
ČJ: MLUVNÍ CVIČENÍ: Dnes dostaly děti katalog Albatros, mají si vybrat jednu knihu, která by se jim líbila, přečtou si o té knize popisek a vlastními slovy se pokusí obsah knihy převyprávět zpaměti.
pátek
V pondělí budeme mít literaturu, někteří mají doma čítanku. Nezapomeňte si ji v pondělí 8.1.2024 přinést do školy.
čtvrtek 4.1
čtvrtek 21.12.
např.
(můžete zopakovati po V, Z a další )
Prosím zkusit klidně i nějaké cvičení diktovat, protože písemná podoba se zafixuje v paměti nejlépe. Také se ve třídě celkem nemohou děti sjednotit v tempu psaní, někteří mají hotovo, druzí jsou teprve za polovinou textu.
Klidně stačí nechat opsat jakékoliv cvičení a uvidíte sami, že bohužel i opsat slova jsou problém. To vše poukazuje na to, že máme ještě dost práce s tím, aby se děti soustředily pouze na jednu věc. Během akce MOZKOHERNA bylo opravdu několikrát řečeno (a zdůrazněno),že lidský mozek se dokáže soustředit opravdu jen na 1 jedinou činnost! TAKŽE POKUD SE DĚLAJÍ ÚKOLY, tak by si neměly s ničím hrát, neměl by je rušit nějaký zvuk, hluk, ...
2) LITERATURA: přečíst v čítance str.66 - 68 ukázku HOJ,TY ŠTĚDRÝ VEČERE (na 3.ledna 2024)
Pod textem vypracujte písemně do sešitu na domácí úkoly odpovědi na body č. 2, 3, 4, 5.
pondělí 18.12.
pátek 15. 12.
středa 13.12.
ČJ: učebnice str. 29/cv. 9 na pátek 15.5.2023, opakovat všechna zopakovaná VS (školní sešit, pracovní listy)
M: UČ str. 51/6 do sešitu M2
úterý 12.12.
pondělí 11.12.
VL: ZÍTRA BUDOU DĚTI POTŘEBOVAT DO HODINY MAPU (MAJÍ JI MÍT V UČEBNICI. Někdo ji tam neměl, a tak to paní učitelka všem nakopírovala. Pokud někdo ztratí mapu/kopii mapy, nebudou mít pomůcku do hodiny, kterou nutně potřebují. Zkontrolujte si to, prosím.)
pátek 8. 12.
M: Testíky str. 15/1, 3
úterý 5. 12.
ČJ: str.26/cv. 7
M: Testíky str. 14/7,8
pondělí 4. 12.
M: Testíky str. 14/5, 6
AJ : na čtvrtek 7.11. popis pokoje(5 vět - např. My bed is next to the door.) a nákres do školního sešitu( školní sešit je nutné mít na každou hodinu), opakovat hláskování a slovíčka 1. a 2. lekce
pátek 1.12.
mluvnice: na úterý prosím vyplnit pracovní list na vyjmenovaná slova po B (dnes ho všichni dostali)
čtvrtek 30. 11.
AJ: opakovat slovíčka 2. lekce, učebnice str. 12 - text - překlad, zkusit ústně popsat obrázek domu na str. 12- např. The lamp is next to the sofa. The plant is in the hall...
Opakovat hláskování
středa 29. 11.
M: UČ str. 51/1 do sešitu M2 (u odčítání proveď zkoušky!)
úterý 28. 11.
M: Testíky str. 7/21, 22, 23
AJ: pracovní list str.11 - dokončit cvičení 3(spojit předložku a podstatné jméno a napsat český význam) a 4 (vyhledat slova v osmisměrce), opakovat slovíčka druhé lekce a hláskování. Učebnice str. 12 zkusit přeložit text.
pondělí 27. 11.
ČJ: LITERATURA - přečíst ukázku na straně 46, 47, 48 (dostanou pracovní list a ten vyplní a donesou do 4. 12.)
pátek 24.11.
VL: překreslit do sešitu z učebnice (s. 18 - 19) značky pro: muzeum, jeskyně, silnice, železnice, cyklostezka, vodní tok, rybník, kostel, obec (barevně!)
nakreslit plánek cesty z domu do školy nebo z domu na autobusovou zastávku
ŠKOLNÍ PRÁCE:
M: UČ str. 41,42 - písemné sčítání a odčítání
PŘ: Význam lesa, živočichové našich lesů (UČ str. 24 - 26)
čtvrtek 23.11.
ČJ: zítra píšeme čtvrtletní práci, vše jsme v hodinách zopakovali
Zde je přehled učiva, ze kterého bude práce sestavena (je toho dost, ale děti si převážnou část opravdu pamatují, tak pevně věřím, že to dopadne moc dobře :-)
1.VĚTA - SOUVĚTÍ
věta jednoduchá x souvětí (vysvětli a poznej v následujících příkladech)
Děti se učí na písemku. Žáci mají v pátek zkoušku a odpoledne je čeká zábava. Šly kolem dvě dámy a hrozně se smály. Viděl jsem včera babičku a dědečka.
Druhy vět (O - oznamovací, R - rozkazovací, T - tázací, P- přací): vyjmenovat a poznat v textu
Interpunkční znaménka ve větách (Jaká znáš?):, ˇ!?" ů
2.VÝZNAM SLOV (Vysvětli a uveď příklady)
Slova jednoznačná x mnohoznačná
Slova protikladná x souznačná
Slova nadřazená/podřazená/souřadná
3.SLOVA (vysvětli a rozliš příklady)
Spisovná čeština – se používá v učebnicích, slovnících
(HOVOROVÁ = mluvená podoba spisovné češtiny – např. moderátoři v TV)
nespisovná – mluvíme tak s kamarády
- Slova bez citového zabarvení b) Lichotná x hanlivá - obojí jsou slova s citovým zabarvením
Rozliš, zda se jedná o variantu a), nebo b): škola, pejsánek, babizna, spát, vlásky, spinkat, chrnět, polívčička)
4. SLOVNÍ DRUHY
Vyjmenovat a rozlišit na ohebná a neohebná (Co to znamená ohebná/neohebná)
Která se časují a která se skloňují?
5. ABECEDA, SLABIKA, HLÁSKA
Vyjmenuj ve správném pořadí PÍSMENA ABECEDY.
Hlásky se dělíme na: a) samohlásky (krátké, dlouhé) x b) souhlásky (měkké, tvrdé, obojetné)
(pravopis: po P vždy píšeme?, ú/ů/u, párové souhlásky - podchod, zdvojené souhlásky - rozzářit, pravopis slov diktát, pranostika, ě (oběť) x je (objetí)
6. STAVBA SLOVA
ČÁSTI SLOVA (vyjmenuj – předpona, kořen, přípona, koncovka a popiš části: kde stojí a pro koho je společný kořen?)
Jaký se píše předpona a jak se píše předložka?
Předpona je součást slova = podchod, předložka se píše zvlášť
7. VYJMENOVANÁ SLOVA PO V + předpony
Vyjmenuj VS a projdi si PL (poslední pracovní list + školní sešit – zápis + obrázky)
úterý 21.11.
AJ: pracovním list - dokončit osmisměrku. Pracovní sešit str. 12 - kdo neměl, dodělá cv. 8 - i popis.
M: Testíky str. 6/17, 18, zítra opravná písemná práce
Procvičovat hláskování, opakovat slovíčka z 2. lekce
pondělí 20.11.
Vyhlášena je čtenářská výzva = Každý den mají děti číst a poznačit si do úkolníčku, kolik stran zvládly.
MLUVNICE: někteří žáci stále neodevzdali čtenářský deník, někteří dnes neměli domácí úkol z učebnice
ZÍTRA 21.11. 2023 píšeme diktát na vyjmenovaná a příbuzná slova po V. Prosím zopakovat vše, co je ve školním sešitě.
M: UČ str. 40/3 do sešitu M 2
AJ: pracovní sešit str.12 - dokončit cv. 8. , opakovat slovíčka z 2. lekce a hláskování.
čtvrtek 16.11.2023
https://www.liveworksheets.com/w/cs/cesky-jazyk/795712
ICT: DOBROVOLNÝ DOMÁCÍ ÚKOL - srovnat stolní počítač a jinou digitální technologii (tj. napsat jednu dvě společné věci, které jsou pro obě technologie společné, a každého jednu dvě věci, kdy je lepší využít PC a i kdy jinou technologii)
23. 11. test umět pojmenovat součástí PC, znát přídavná zařízení a jak fungují a znát různé druhy digitálních technologií viz vložené papír v deskách
středa 15.11.2023
M: Matýskova geometrie str. 4/1, 2, 3, (školní práce str. 5 - celá)
úterý 14.11.2023
M: UČ str. 38/29 - minimálně 4 příklady do sešitu M2 - zkouška, výsledky podtrhni!
pondělí 13.11.2023
ČJ: zkontrolovat sešity na diktáty, zda mají děti všechny opravy, nezapomenout sešit doma! (+ zopakovat si předpony, předložky, slova obsahující -zz- (rozzářit), -zs- (rozsadit), -dd- (poddaní), ú/u/ů, pě, vě/vje, bě/bje, přípony -ík, -ičko, ...)
pátek 10.11.2023
Prosím, opakujte s dětmi slova s předponami (zápisy ve školním sešitě + pracovní listy)
Hotové pracovní listy mohou nechat děti doma. Nyní nám chybí dokončit jeden pracovní list, kde se procvičují přepony vy-/vý (k těm už začneme opakovat vyjmenovaná slova po V).
Můžete procvičovat:¨
A) Která slova se musí psát jinak, protože se jedná spojení předložky a podstatného jména:
BEZZUBU, BEZZUBÝ, BEZPRÁCE, BEZPRACNÝ, BEZÚHONNÝ, BEZÚHONY, BEZVADY, BEZVADNÝ, BEZSTAROSTI, BEZSTAROSTNÝ, BEZPEČNÝ, BEZPÉČE, BEZ)PLATNÝ, BEZÚPLATY, BEZÚROKU, BEZÚROČNÝ
B) Zkuste napsat podle diktátu, doplňte z, zz, zs. (slova se vyslovují a píší jinak, doplňování se asi zvládne lépe, ale v úterý budeme psát diktát)
ro___kvetlý strom, pěkný v___hled, ro___lévat nápoje, ro___kousat hračku, be___ásadový člověk, ro___bitý mobil, be___ubá ježibaba, be___pečný let, ro___tříháme si papír na prožky, ro___lobený tatínek, všichni byli už v___ůru, ro___uřený pes, ráno se musí ro___koukat, nechci ro___kazovat, v___kazovat důležité informace, ro___ypat solničku, ro___vázat kravatu.
+ připomínám četbu knihy a zápis na pondělí, kdy máme jediný den literaturu :-)
Čtvrtek 9.11.
M: Testíky str. 3/5, 6
Středa 8.11.
G: PS Matýskova geometrie str. 2/1, 2, 3
Úterý 7.11.
M: Testíky PS str. 20/3, 4
AJ: slovíčka z 2. lekce předložky + místnosti v domě - naučit, opakovat hláskování
Pondělí 6.11.
(Dnes byla str. 13 byla nejlepšími čtenáři zvládnuta v čase 1min.:29s. Úroveň čtení je opravdu velmi nízká a ve škole se nedostatky opravdu nemohou zvládnout dohnat ve dvou vyučovacích hodinách = 2x45minut. A pokud je to jediný čas, kdy čtou, tak nemají opravdu šanci to dohnat. Ve vyšších ročnících se čtení nelze více věnovat, pouze se vychází z toho, že čtenářská gramotnost je zvládnuta.)
M: Testíky PS str. 20/1, 2
Pátek 3.11.
Čtvrtek 2. 11.
M: Testíky PS str. 18/1, 2
Středa 1. 11.
M: UČ str. 33/5 další 4 příklady + zkouška do sešitu M 2 - PODTRHUJ PODLE PRAVÍTKA!!!
Úterý 31. 10.
M: UČ str. 33/5 první 4 příklady + zkouška do sešitu M 1 - PODTRHUJ PODLE PRAVÍTKA!!!
AJ: Opakovat abecedu- hláskování, naučit se slovíčka CANDLE- svíčka, GHOST- duch, PUMPKIN- dýně, OWL-sova, SPIDER-pavouk, BAT-netopýr, NIGHT-noc, MOON-měsíc, WITCH-čarodějnice, WEB-pavučina, síť - test ve čtvrtek 2.11.
Pondělí 30.10.
M: UČ str. 27/34 další 4 příklady + zkouška do sešitu M 2
Úterý 24. 10.
M: UČ str. 27/34 první 4 příklady + zkouška do sešitu M 2
VL: Naučit se na písemnou práci (psát se bude 31. 10.) - obec, kraj, kraje v ČR, krajská města (a čím jsou významná), kraj Vysočina - uč. s. 5 - 10 + sešit
Pondělí 23. 10.
M: list - sloupeček 51 + opravit a dokončit předchozí
Čtvrtek 19. 10.
VL: Naučit se kraje a krajské města, dokázat ukázat kraje na mapě.
ICT: trénovat práci s myší cvičení 01 - 06 (ten kdo ještě nezískal jedničku, ukáže mi práci v další hodině) - pro vyzkoušení je potřeba si program stáhnout do PC, splnit poslední úkol na pracovním listě (přídavná zařízení k PC) - na 2. 11.
M: UČ str. 24/14 do sešitu M 2
Středa 18. 10.
M: list - sloupeček 49 + opravit a dokončit předchozí
Úterý 17. 10.
Pondělí 16. 10.
M: list - sloupeček 47
Čtvrtek 12. 10.
M: list - dělení se zbytkem, sloupeček 45
Středa 11. 10.
M: list - branky 23, 24
Úterý 10. 10.
M: list - branky 21, 22
ČJ: pracovní list první sloupeček
procvičování na internetu:
https://www.pravopisne.cz/2016/01/procvicovani-vyjmenovanych-slov-vsechna-3-pravokviz-12/ (na každý den se zde může udělat jedno cvičení)
LITERATURA - ČTENÍ: DOBROVOLNÝ ÚKOL: vymyslet příběh, v němž by se vyskytovalo co nejvíce vyjmenovaných slov (na pondělí 16.10.)
opakování
ČJ 19.9. 2023 plánované písemné opakování probraného učiva (viz školní sešit: jazyk, věta, druhy vět, věta jednoduchá, souvětí)
Domácí úkoly budou děti dostávat dle potřeby opakování učiva (Jednotlivé předměty má na starosti tým pedagogů, ale každý z nás bude psát své požadavky na domácí úkoly zde. Ve vyšších ročnících to bude stejné.)
Úkoly budeme společně zapisovat do deníčku a pokud svým podpisem stvrdíte, že jste na vypracování dohlédli, budeme moc rádi.
Kromě písemných úkolů je NUTNÉ, aby děti každý den četly. Nejlépe 10 - 15 minut nahlas, pak nejméně 15 minut potichu. Prosím o dohled. Děti si svoji rozečtenou knihu budou nosit každé pondělí do literatury (čtení), v rámci které bude probíhat čtenářská dílna, kde budou s knihou dále pracovat.